Суб’єктивність
і співпраця
В центрі
уваги – дитина та її свобода, а її розвиток розглядається як процес її
самореалізації і саморозвитку де передбачається свобода вибору дитиною.
Дитина –
суб’єкт в діяльності, а не об’єкт впливу педагога!
Діяльність
педагога з учнями – це співпраця на користь дитини.
Здійснення
виховного процесу через різні види діяльності
Виховна
діяльність повинна задовольняти потреби особистості дитини у самоствердженні,
самовизначенні, саморегуляції.
Види
діяльності учнів у виховній роботі: фізична, етико – естетична, пізнавальна,
комунікативна.
Психологічне
забезпечення
Система
психологічної діагностики сприяє ефективності роботи педагогічного колективу у
розвитку творчих здібностей учнів.
Виховна
робота покликана:
Сприяти
відродженню і утвердженню духовної культури, формувати фізично здорове, духовно
багате покоління, яке шанує свою громадянську, національну й особисту гідність,
виявляє працелюбність, потяг до самовдосконалення;
формувати
здоровий спосіб життя, екологічний світогляд;
розвивати
природні задатки, їх реалізацію у творчій діяльності.
Пріоритетні
завдання методичного кабінету:
Високі
показники зовнішнього незалежного оцінювання – висока якість освіти.
Стовідсоткова
розумно обрана профільність кожного закладу.
Ефективне
використання управлінських інновацій з елементами стратегічного менеджменту.
Використання
стандартів самооцінки як шлях удосконалення самоосвіти вчителя. Забезпечення
його неперервною післядипломною педагогічною освітою.
Підтримка і
розвиток обдарованої, талановитої молоді.
Активне
впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховний
процес.
Психолого-педагогічний
супровід навчання та виховання на засадах гуманізму.
Створення у
кожному закладі безпечного здоров'язберігаючого середовища.
Інновації в
управлінні – запорука якісної освіти
Філософіяосвіти:
- Реформування в контекстіБолонськоїдекларації.
- Соціально-орієнтований маркетинг
- Інтеграція до Європейськогоосвітнього
ДинамікаОсвіти:
- 12-річна школа.12-бальна система оцінювання
- ЗНО як моніторингякостіосвіти
Фундаментаціяосвіти:
- Профільністьнавчання
- Особистісно-розвивальнийзмістінтелектуальногорівня
- Громадянськевиховання
- Етика
Реалізаціяосвітніх
потреб учасників НВП:
- Гуманізаціявідносин
- Створенняздоров'я-зберігаючогосередовища
- Випереджаючаосвітасталогорозвитку
- Соціально-психологічнийсупровід
Немає коментарів:
Дописати коментар