Виховна система шкіл має такі риси:

Суб’єктивність і співпраця
В центрі уваги – дитина та її свобода, а її розвиток розглядається як процес її самореалізації і саморозвитку де передбачається свобода вибору дитиною.
Дитина – суб’єкт в діяльності, а не об’єкт впливу педагога!
Діяльність педагога з учнями – це співпраця на користь дитини.
Здійснення виховного процесу через різні види діяльності
Виховна діяльність повинна задовольняти потреби особистості дитини у самоствердженні, самовизначенні, саморегуляції.
Види діяльності учнів у виховній роботі: фізична, етико – естетична, пізнавальна, комунікативна.
Психологічне забезпечення
Система психологічної діагностики сприяє ефективності роботи педагогічного колективу у розвитку творчих здібностей учнів.

Виховна робота покликана:
Сприяти відродженню і утвердженню духовної культури, формувати фізично здорове, духовно багате покоління, яке шанує свою громадянську, національну й особисту гідність, виявляє працелюбність, потяг до самовдосконалення;
формувати здоровий спосіб життя, екологічний світогляд;
розвивати природні задатки, їх реалізацію у творчій діяльності.

Пріоритетні завдання методичного кабінету:

Високі показники зовнішнього незалежного оцінювання – висока якість освіти.
Стовідсоткова розумно обрана профільність кожного закладу.
Ефективне використання управлінських інновацій з елементами стратегічного менеджменту.
Використання стандартів самооцінки як шлях удосконалення самоосвіти вчителя. Забезпечення його неперервною післядипломною педагогічною освітою.
Підтримка і розвиток обдарованої, талановитої молоді.
Активне впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховний процес.
Психолого-педагогічний супровід навчання та виховання на засадах гуманізму.
Створення у кожному закладі безпечного здоров'язберігаючого середовища.

Інновації в управлінні – запорука якісної освіти
Філософіяосвіти:

  • Реформування в контекстіБолонськоїдекларації.
  • Соціально-орієнтований маркетинг
  • Інтеграція до Європейськогоосвітнього
ДинамікаОсвіти:

  • 12-річна школа.12-бальна система оцінювання
  • ЗНО як моніторингякостіосвіти
Фундаментаціяосвіти:

  • Профільністьнавчання
  • Особистісно-розвивальнийзмістінтелектуальногорівня
  • Громадянськевиховання
  • Етика
Реалізаціяосвітніх потреб учасників НВП:

  • Гуманізаціявідносин
  • Створенняздоров'я-зберігаючогосередовища
  • Випереджаючаосвітасталогорозвитку
  • Соціально-психологічнийсупровід

Немає коментарів:

Дописати коментар